Гуанчжоу автокөрмесінде AION маркасы болашақ дизайнының бағыты мен эстетикалық көрмесі іспеттес Hyper GT концептін ұсынды
GAC R&D компаниясының дизайн жөніндегі вице-президенті Фан Жаң концепт жайлы келесідей түсініктеме берді:
"Уақыт өте келе, заманмен бірге дизайн да жаңарып, жетіліп келеді. Біз де заман талабына сай, адам мен табиғат арасындағы үйлесімді қатынасты ойластырып отырмыз.
Сонымен қатар, адам мен машина симбиозындағы үйлесімділікті қайта қалыптастыру жайында ойлана бастадық. Соның нәтижесінде AION концептін адам мен машиналар симбиозының эстетикасы ретінде ұсындық"
"Су тамшысы ғаламның негізі. Су тамшысында, табиғаттың жылуы мен бай және әралуан органикалық экологияны құрайды. Сонымен қатар, тамшы, көзге сүйкімді көрінеді, қарапайымдылық пен технологияның сұлулығын қамтыған.
Осылайша біз, AION концептін жасау кезінде, су тамшысын өзіміздің жолбасшы ретінде қабылдадық. Су тамшысы идеясын дамыта отырып, AION концептінің дизайнының бағыты ретінде қабылдадық. "
***
Сұйық металл дизайны. Керек кезінде аэродинамикалық "терезелер" ашылып-жабылады
2021 жылы, "адам мен машина" симбиозының эстетикасы нұсқаулығының негізінде TIME концепті көрсетілген болатын. Ол концепттің дизайн тілі "болаттың жүзіндегі көз жасы" деп аталатын.
***
Дизайнның басты ерекшелігі, аэродинамикалық оңтайландыру бағыты болатын. Соның арқасында, дүние жүзіндегі төмен
аэродинамикалық қарсыласу көрсеткішіне ие, ENO.146 концепті көрсетілген-тін.
"Су тамшысы" дизайны
Қазір болса, "Жел жасаған су тамшысы" жетілдірілген дизайны тілінде жасалған Hyper GT концепті электромобиль жасау мен оны ілгерілетудің негізіне айналды
***
AION Hyper GT пропорцияларымен ерекше. Алдыңғы концептке қарағанда арнайы электрлі платформамен жабдықталған, Hyper GT доңғалақ базасы ұзындау, алды мен арты қысқалау және доңғалақтары жалпақтау.
***
Артқы спойлер қимылдайды. Белсенді аэродинамикалық элемент
Дизайн жасау тобы аэродинамиканы жетілдіру тобымен тығыз қарым-қатынаста жұмыс жасағандықтан, сыртқы дизайн әдемілігін, керемет аэродинамикалық көрсеткіштермен ұштастыра алған.
***
Қазіргі таңдағы концепттің аэродинамикалық қарсыласу коэффициенті 0,19 X
***
Бұл көрсеткішпен, AION Hyper GT әлемдегі ең төменгі аэродинамикалық қарсыласу коэффициентіне ие, өндіріске жіберілетін автомобиль болып отыр.
Сериялық модельде алдыңғы есіктері көтеріле қоймас. Дәстүрлі түрде ашылады ау...
Алдыңғы доңғалақтағы аэродинамикалық элементтер қарсыласу коэффициентін азайтуға бағытталған
Түнгі жарық диодтары әдемі-ақ
Comments powered by CComment