Мұхаммед Әмин ибн Умар ад-Димашки, Ибн Абидин деген атпен танымал (араб. ابن عابدين‎; 1784, Дамаск, қазіргі Сирия — 1836, сол жерде) — ислам теологы, Османлы империясының көрнекті мұсылман заңгерлерінің (фақиһтарының) бірі

Фиқһ, Құран тәпсірлері, секталар мен ағымдарды теріске шығару бойынша 50-ден астам еңбектің авторы

 Оның ең танымал еңбегі «Радд әл-Мухтар ала ад-Дурр әл-Мухтар» болды, ол әлі күнге дейін ханафи мәзһабы бойынша ең жақсы кітап болып саналады

Осы кітабында, құл еркектің артқы тесігінен қатынас жасаса, жаза қолданудың қажеті жоқ деп, гомосексуализмге жол ашқан пәтуаларға қосылып отыр
 
 

Оның толық аты-жөні Мұхаммед Әмин ибн Умар ибн Абдул Азиз Абидин әл-Матуриди әл-Ханафи ад-Димашки

 1784 жылы Сирияда дүниеге келген. Мұхаммед пайғамбардың (сейд) әулетінен шыққан. Ол әкесімен бірге саудамен айналысқан
 
 Бала кезінен білімге құштарлық танытып, Құран жаттаған. Құранды дұрыс оқуды (тәжуид) сол кездегі белгілі маман шейх әл-Курра Саид әл-Хамауиден үйренді. Сосын Шафиғи мәзһабын үйренді

 

Саид Мұхаммед Шәкір Сәлимиден Құран тәпсірі (тәфсир), Мұхаммед пайғамбардың дәстүрлері (хадис) және қоғамдық ғылымдарды зерттеді. Халид әл-Бағдадидің ұсынысымен ханафи мәзһабына ауысты

 

Ибн Абидин дәстүрлі ислам ғылымдарымен қатар кәлам және сопылық ілімдерін де зерттеген

 

Ибн Абидин өзінің алғашқы діни еңбектерін он жеті жасында жаза бастады. Ұстаздары көзі тірісінде-ақ атақты ғалым болды. Ол өзінің сүнниттік сенімімен ерекшеленді. Ол Мұхаммед пайғамбардың [2] сүннетіне қатаң сәйкес өмір сүрді.

Ибн Абидин 19 ғасырдағы ең беделді ханафи ғұламаларының бірі. Оның «Дурр-ул-Мухтар» атты фиқһ туралы кітабы ханафи мәзһабындағы ең беделді кітаптардың бірі болып табылады

 

Бұл кітапта әр түрлі ұрпақтардың ғұламаларынан барлық мәселелер бойынша, қамтылған барлық құқықтық ережелер (руммалар) бар

 

Бұл кітаптан басқа Ибн Абидин ислам құқығы саласындағы басқа да еңбектердің, Құран тәпсірлеріне түсініктемелердің, түрлі исламдық ағымдар мен ағымдардың көзқарастарын теріске шығарудың авторы.

Кітаптары:


Радд әл-Мұхтар ала әд-Дурр әл-Мұхтар;
Шарх Манзума Уқуд Расми әл-Муфти;
Фатауа фил фиқхи әл-Ханафи;
әл-Мутаувал;
Шарх Мултака әл-Абхур;
Ифадатул Анвар;
Шарх Манар және т.б

 

Осыншама кітап жазылды, Қазақылыққа  сай келетін бірі де жоқ

Comments powered by CComment

Әруақ-құдай жайлы тағы да бірер сөз

Әруақ-құдай жайлы бірер сөз - екінші бөлім

Әруақ құдай емес...

Осы жұрт арапша сөйлейтін құдайға табынып кетті

Write comment (0 Comments)

Әруақ жайлы бірер сөз

Әруақ жайлы бірер сөз

Армысыз Ағайын!

Әруақ деген не, немесе кім, әлде ол қандай ұғым?

Write comment (0 Comments)

✴ Қазақылық Идеологиясының бастауы

Қазақылық Идеологиясының бастауы

Идеологиялық бастама, әу бастағы құдай, тәңір, жаратушыны араптан алып, қазаққа қайтарудан бастау алуы тиіс

Write comment (0 Comments)

Уағыз тыңдау құлдық сана мен сорлылыққа жетелейді, еліңнің тарихы мен әдебиетін оқу, рухани тұрақтылыққа жетелейді

Өзгенің жетегінде кеткен сиырға ұқсамай, бөрілі байрақ көтерген бабаларыңды ойла

 

... әйтсе де, қазірге белгілі болғанындай, бүгінде бар-жоғы адамдардың 240 ұрпағының тарихы мәлім...