Жат идеологиясы бізге қол ма?

Армысың, ардақты ағайын, мынау кітап 114 сүреден тұратын құран кітабы, бұл кітаптың әрбір сүресі, әрбір аяты, әрбір сөзі, әрбір әріпіне шейін маликалармен қорғалып тұр делінеді.

Яғни, ана бір аят маған ұнамайды, ана бір сүре маған ұнамайды, мен мойындамаймын оны, тындамаймын оны деуге исламды хақ деп танығандардың ешбір қақысы жоқ. Бұл кітаптың бір ерекшелігі исламды қай ел қабылдау керек, исламды қай ел қабылдамауы керек, анық ашық айтылған сүрелер бар.

мысалы "әнғам" сүресінің 92 -аятында былай деген, бұл кітап меккеліктерге және оның төңірегіндегі қалаларға ата бабаларының жолын жалғастыртушы құтты бір кітап дейді.

***

Ал мынау "юсуф" сүресінде айтады, юсуф сүресінің екінші аятында, сендерге түсінікті болу үшін арнайы арап тілінде түсірді дейді, ендеше сіз меккеде тұрмасаңыз, меккенің төңірегіндегі қалалардың бірінде тұрмасаңыз, атаныз Ибрахим ұқсап туған қарындасын алмайтын тектілерден болса, ұлттық тіліңіз араб тілі болмаса, онда исламды қабылдамауыңыз керек.

***

Және мына кітапта айтады, қай ел исламды қабылдамауы керек, оны кафирун суресінде айтады сенің дінің өзіңе дейді, менің дінім өзіме дейді.

***

Яғни, ей қытай сенің конфуция дінің бар, сол сенің дінің өзіңе, менің исламым өзіме, ей қазақ , сенің таңір дінің өзіне, менің исламым өзіме, ей жапон сенің синтодінің өзіңе, менің исламым өзіме деп тұр.

Ал енді бұны да тындамағандарға не болады, ол жайлы да айтылады, тәуба сүресінің 29 аятында былай деген, исламды хақ деп танымағандарынша, өз қолдарымен келіп сүмірейіп, салық төлемегендерінше соғысты тоқтатпаңдар дейді, көрдініз бе.

***

Бұлар бір елге барып, исламның Алласын мойында деп айтады. Ол елдер екіге бөлінеді мойындамағандары, мойындамай ата-анасының дінінен ажырамай қалғандары, ал екінші біреулері ата-бабасының дінін тәрк етіп исламды хақ деп қабылдап алатындар, бұл адамдар жайында да айтылған, ондай адамдырды гаджем деп айтады.

Мынаның рим цифырымен Xll бетінде гаджем халықтары жайында анық жазылған. Араб емес, тілің кемшін дейді, сен араб тілін үйреніп алсаң да, сені кем халыққа жатқыздырады.

Оны өздерінің елдеріне барғанда, әрбір адам сезінеді, азаматтықты 75 жылдан кейін береді ғой. Егер сіз бір мектепті оқып университетті бітіріп, бір 25 жасыңызда бардыңыз делік, сіз 100-ге келгенде азаматтық аласыз.

***

100-ге шейін кем халық екенінізді әр жерде сезінесіз медициналық жағдай болсын, білім беру жағынан болсын, әр салада гаджем халықтарының орны бөлек, өзінің арабтарының орны бөлек.

Ал енді Арабияда емессің, өзіңнің еліңдесін, бәрібір гаджем. Яғни гаджем халық былай, гаджем халық дегеннен гөрі, итің ұры десе, сол ит қайта, бәрібір ит қалпында қалған ит бақыттырақ.

***

Мынау тұрмыс қалдықтары болады ғой, соны бір елдер бар тастайды, өртейді, бір елдер бар соны қайта өткіздіріп, мысалға туалетке арналған бумага шығарады, дәретхана қағазын делік, гаджем халықтар сондай. Олар солай пайдаланады, өздеріне салық төлеу үшін ғана, және сыйламайды, дұрыс істейді, өкпелеудін қажеті жоқ, неге сыйласын?

Кімге керек?

Ата-баба тамырынан, діңгегінен ажырағаның кімге керек?

Пістені қызғалдақтардың , өңшеең қызғалдақтардың арасына барып ексең пісте қызғалдақ болып шықпайды ғой, пісте пісте болып шығады.

Ата- бабаңның дінін тәрк етіп,, арабтың дінін қабылдағаныңмен, сен ешқашан араб болмайсын, сен гаджем халыққа жатасың. Екінші сорт, оны ашық айтып тұр. Имамдар неге осыны түсіндірмейсіздер, жалпы мына имамдарға, Мустафа Кемал Ата Түрік адамдардың, түріктердің жүрегінде сілкініс жасап жақсы үлгісін көрсетіп кетті.

***

Имамдарға не істеу керек екенің, олардың қандай адамдар екенін жақсы түсінді. Мустафа Кемал Ата Түрік, 1923 жылы 13 октябрьде Турция мемелекетінің басшысы болып тағындалды.

Сонда бір мемлекетті көркейтетін нәрсе істейін десе имамдар кедергі келтіріп шариғат заңы бойынша болмайды, шариғат заңы бойынша былай деп жан-жақтан кедергі жасайды ғой.

***

Содан Мустафа түсінеді да, имамдардын барлығын жинап алып сендер қажылыққа барасыңдар деп, кемеге мінгізіп жібереді. Жолда кемен жарылады, 800 имам қайтыс болады. Соның өзінде қалған құтқаны мемелекеттің ту сыртынан пышақ ұрып, Византиямен , ағылшындармен келіссөз жүргізіп , біздін пітір жинайтынымызды, садақа жинайтынымызды қалдырып алып беріндер деп жүрді.

***

Әнікей, имамдар, біздін Қазақстанның имамдары олардан өтіп кеткен. Олардын имамдары әлі күнге шейін өлген адамдырдың , қайтыс болған адамдырдың кебіндерін көтереді және тағы қандай көмек керек деп сұрайды.

Өйткені мешітке деп түсіп жатқан садақа жетіп артылады. Жалпы мынау адамгершілігі жоғары адамды адам дейді, одан төмен ол да жақсы адам оны кісі дейді, ол кейде тәкаппарланады , кейде міндет қылады ісіп кеуіп қатты ғой мына кісі деген сиаяқты, одан төменді пенде дейді, ұрлық жасап пенделік жасап қалды дейді деген сияқты, одан төменді мал дейді.

***

Малдың өзі есек мысалға ақырады бірақ үрмейді , ит үреді бірақ ақырмайды.

Имам жолдастар сіздер солардан үлгі алыңыздаршы есек пен иттен. Отырасыздар әруаққа серік ету, әруаққа сиыну, әруақты құрметтеу, Алланың ең кешірілмейтін күнәсі деп, адам өлтіргенді кешіреді бірақ әруаққа сиынғанды кешірмейді деп.

Біздің әр тірлігімізде, қазақтардың әр тірлігінде анау жетісінде әруақ разы болсын деп, қырқында да әруақ разы болсын деп, соларға сиынамыз соларға қызмет етеміз дейміз солардың разылығын алу үшін дейміз, соны ұялмай жаңағы жетісінде келіп ақша алып кетесіндер, қырқында келіп ақша алып кетесіндер.

Бір сөзді болып неге отырмайсыздар ана есекпенен иттен үлгі алыныздаршы. Сіздерге басқа не деуге болады, жалпы мына әрқайсысымыз білуге тиістіміз мынандай міндетті түрде орындалады.

***

Келер ұрпақ өзінің алдындағы ата бабасының енбегінен пайда болған жемісті мәжбүрлі түрде жейді, тәтті болса да жейді, ащщы болса да жейді, у болса ішеді. Не дайындап жатырмыз ұрпаққа тәтті нәрсе ма.

Мынау айтып тұр мына кітапта, Әнғам сүресінің 92 аятында құтты бір кітап дейді сол үшін, сол ел үшін ғана құтты, әрине бүкіл елден сорттап сортап ата бабамыздын дінін тәрк еткендердің, гаджемдердің соғыс қылып , салық салып , (қажылық жасатып) солардын ақшасына ұрпағын өзін асыратып отыр және ұрпағына мирас етеді соғысты тоқтатпандар деп.

Қиямет қайымға шейін, тоқтамайды анау аяттар орындалып тұрады, яғни бұл ұрпақтағы осының ішінде гаджемдер шығып асырып жатыр ма сол гаджемдердің ұрпағынан тағы гаджемдерді шығарып одан бері өткен миын улап ол аналардың ұрпағын асырайды.

***

Осындай үзілмейтін қарңыбау жасамақшы солар сол ел үшін құтты, өздерінің ұрпақтарына тәтті нарсе дайындап отыр, басқа ел үшін бұл құтті емес жазып қойып отыр қай елге құтты екенін.

***

Ал сенің балана құтты болатындай не істеп жатыр.

Имамдар сіздер тікелей у дайындап жатырсыздар.

Қазақ ата-бабам сөзге де мағына жасырып тұр мұғалімдер жиналысын жасаса, оны мұғалімдер жиналысы дейді, ата-аналар жиналысын ата-ана жиналысы дейді, дәрігерлердің өзінің атауы бар семинар ма, тағы бірдеңелер өз атаулары бар, екі адам диспут.

Ал ислам жайындағы әңгімені ата-бабамыз у ағыз деген , у қайда ағып жатыр у санаға ағып жатыр, у миға ағып жатыр. Құрметті бауырым, құрметті қазақ біздің бір ғана Отанымыз бар, ол Қазақстан бізде басқа Отан жоқ.

***

Осы Қазақстанның бірлігі үшін, осы Қазақстанның тәуелсіздігі үшін , келер ұрпақ үшін у-дан аулақ болайық ұрпағымызға у ішкіздіргеннен аулақ болайық. Ащщы нәрсе дайындағаннан аулақ болайық , ата-бабамыздың о Тәңірім жарылқасын , о Құдайым ондасын, әруақтар желесін-жебесін деген дінгегімізде қалайық.

 

Тыңдағандарыныз үшін рақмет, сіздермен бірге болған Айша Арыстанқызы, амандақта болыныздар.

Comments powered by CComment

Әруақ-құдай жайлы тағы да бірер сөз

Әруақ-құдай жайлы бірер сөз - екінші бөлім

Әруақ құдай емес...

Осы жұрт арапша сөйлейтін құдайға табынып кетті

Write comment (0 Comments)

Әруақ жайлы бірер сөз

Әруақ жайлы бірер сөз

Армысыз Ағайын!

Әруақ деген не, немесе кім, әлде ол қандай ұғым?

Write comment (0 Comments)

✴ Қазақылық Идеологиясының бастауы

Қазақылық Идеологиясының бастауы

Идеологиялық бастама, әу бастағы құдай, тәңір, жаратушыны араптан алып, қазаққа қайтарудан бастау алуы тиіс

Write comment (0 Comments)

Уағыз тыңдау құлдық сана мен сорлылыққа жетелейді, еліңнің тарихы мен әдебиетін оқу, рухани тұрақтылыққа жетелейді

Өзгенің жетегінде кеткен сиырға ұқсамай, бөрілі байрақ көтерген бабаларыңды ойла

 

... әйтсе де, қазірге белгілі болғанындай, бүгінде бар-жоғы адамдардың 240 ұрпағының тарихы мәлім...