Мобильді баннер 1
АрқамандықЕрқайысТоқшылық
Huawei штаб-пәтері

Huawei – 1987 жылы Қытайдың Шэньчжэнь қаласында Рэн Чжэнфэй негізін қалаған

жаһандық ақпараттық-коммуникациялық технологиялар (ICT) және смарт құрылғылар өндірушісі. Компания телекоммуникациялық желілер, IT, смарт құрылғылар және бұлттық қызметтер саласында қызмет көрсетеді.

Жылдық сауда айналымы мен таза табысы

2022 жылы Huawei компаниясының жалпы табысы 636,8 миллиард юаньды (шамамен 99,9 миллиард АҚШ долларын) құрады, бұл 2021 жылмен салыстырғанда 0,9%-ға төмен. Таза табысы 35,6 миллиард юаньды (шамамен 5,6 миллиард АҚШ долларын) құрады, бұл 2021 жылмен салыстырғанда 68,7%-ға төмен.

Huawei Mate 6

Huawei Mate 6 

***

Әлемдегі өнімдері және нарықтары

Huawei өнімдері мен қызметтері әлемнің 170-тен астам елінде қолжетімді. Компания телекоммуникациялық жабдықтар, смартфондар, ноутбуктер, планшеттер, киілетін құрылғылар және смарт үй құрылғыларын ұсынады.

Смартфон нарығындағы брендтері және өндіріс көлемі

Huawei өзінің негізгі брендінен бөлек, Honor атты қосалқы брендін де дамытты. Алайда, 2020 жылы Honor бренді сатылды.

2022 жылы Huawei 30 миллионнан астам смартфон жеткізді, бұл 2021 жылмен салыстырғанда 5%-ға төмен. 

Huawei MateBook X Pro

Huawei MateBook X Pro

***

Автомобиль өндірісіндегі белсенділігі

Huawei автомобиль өндірмейді, бірақ автомобиль өндірушілеріне смарт автомобиль шешімдерін ұсынады. Компанияның Intelligent Automotive Solution бөлімшесі 2022 жылы 2 миллиард юань (шамамен 313 миллион АҚШ доллары) табыс тапты. Huawei BAIC Group, Changan Automobile және GAC Group сияқты автомобиль өндірушілерімен серіктестік орнатқан.

Болашағы

Huawei 5G, жасанды интеллект және бұлттық есептеулер сияқты жаңа технологияларға инвестиция салуды жалғастыруда. Компанияның мақсаты – цифрлық экономика мен смарт әлемді дамытуға үлес қосу.

Десктоп нарығындағы белсенді ойыншы

Десктоп нарығындағы белсенді ойыншы


Huawei статистикасынан

Нарықтық үлесі, елдер, аймақ, тұтынушылар тобы, операциялық жүйе, сала, демография, санатты тарату және әлеуметтік медиа бойынша Huawei статистикасы

Жаңартылған уақыты: 05 наурыз, 2024 ж

Нарық үлесі, елдер, аймақ, тұтынушылар тобы, операциялық жүйе, сала, демография, санатты тарату және әлеуметтік медиа бойынша Huawei статистикасы

Азия-Тынық Мұхит аймағындағы Huawei сатылым статистикасы

Азия-Тынық Мұхит аймағындағы Huawei сатылым статистикасы


Huawei статистикасы: Есептерге сәйкес 2022 жылдың соңына қарай Huawei-дің жалпы активтері шамамен 1064 миллиард юаньды (145 млрд АҚШ доллары) құрайды және осы жетекші халықаралық смартфон өндірушісі шамамен 642 миллиард юань (85,47 млрд АҚШ доллары) өнімін өндірді.

Huawei 2023 жылдың шілдесінде смартфондар нарығының 4 пайыздық үлесін құрайтын әлемдегі ең ірі смартфон өндіруші компания болып табылады.

2023 жылғы жағдай бойынша Қытайдағы ең жоғары смартфон жеткізушілерінің нарықтағы үлесі 23,22% құрайды, бұл өткен жылмен салыстырғанда 10,24% төмендеді.
Қазіргі уақытта Huawei Technologies Co-да шамамен 197 000 адам жұмыс істейді.
Huawei қытайлық пайдаланушыларының жасы 24 пен 29 жас аралығында болды, бұл 29,9% құрайды.

2022 жылы Huawei табысы 92.379 млрд долларды, ал операциялық кіріс 6,6 пайыздық маржамен 6.071 млрд долларды құрады.

2022 жылдың соңына қарай Huawei компаниясының белсенді патенттерінің жалпы саны 120 000-нан асты, оның 55,4%-ы ҒЗТКЖ бөлімінде жұмыс қолданылған.

2022 жылы Huawei ҒЗТКЖ-ға инвестициясының жалпы көлемі 997,3 миллиард юаньға (136 млн доллар) өсті.

2023 жылғы жағдай бойынша Huawei-дің жұмыс десктоп пайдаланушысы 15,84%, ұялы телефон пайдаланушылары 84,16% құрайды.

Huawei 2022 жылы бүкіл әлемде 5G негізгі шешімдерін және пайдалану жағдайларын әзірлеу жарысында әлі де жетекші болып келеді.

Huawei компаниясының Қытай ішкі нарығындағы даму динамикасы

Huawei компаниясының Қытай ішкі нарығындағы даму динамикасы 

***

Huawei туралы фактілер

2022 жылдың 1 тоқсанындағы жағдай бойынша Huawei 35% нарық үлесімен 400G WDM жаһандық нарығының жетекші компаниясы болды.

2022 жылдың 2-тоқсанында Қытайдың әлемдік нарықтарының есептеріне сәйкес, ұялы телефондарды жөнелту 14,7%-ға қысқарды, бұл ретте Huawei 63,6% нарық үлесіне ие болып, смартфондарды жөнелтуде көш бастады.

2022 жылдың қаңтарында Huawei 71,2 миллиард доллар нарықтық құнымен әлемдегі ең қымбат ұялы телефон брендтерінің арасында 9-шы орынды иеленді.

2023 жылғы жағдай бойынша RAN (базалық станция) жеткізушісі бойынша 5G абоненттерінің үлесі 24,8%-бен Huawei-де ең жоғары болды, одан кейін Ericsson (22,9%) және Nokia (22,7%) келеді.

2022 жылы EPO-да (Еуропалық Патент Академиясы) патентке жетекші өтінім беруші Huawei болды, оның жалпы саны 4505 патентке өтінім берді.

***

Huawei Pura 70 Ultra

Huawei Pura 70 Ultra

***

Дүние жүзіндегі Huawei нарығы, AppGallery және қолданбаларды тарату 2022 жылдың соңына қарай 580 миллион белсенді пайдаланушыны құрады.

Huawei смартфондарының ай сайынғы белсенді пайдаланушылары 2022 жылы шамамен 420 миллион болды.

HarmonyOS 3 операциялық жүйесінің жаңартылған нұсқасын қамтитын Huawei компаниясы шығарды, ол супер құрылғы мүмкіндіктерін кеңейтуге мүмкіндік береді.

HarmonyOS 330 миллион Huawei құрылғыларында орналастырылған және смартфондар, компьютерлер, Huawei Vission өнімдері, планшеттер, смарт-сағаттар, құлаққаптар және жақсартылған өзара әрекеттесуді қамтамасыз ету үшін негізгі блоктар сияқты 12 түрлі типте қолданылған.

2022 жылдың 2-тоқсанында Huawei планшеттерінің жеткізілімі 1039 мың дана болды және нарықтағы үлесі 17,7%-ды құрады, бұл өткен жылмен салыстырғанда 0,5%-ға өсті.

Huawei Watch GT 5 ақылды сағаттары

Huawei Watch GT 5 ақылды сағаттары

***

Жалпы Huawei статистикасы
2022 жылы Huawei табысы 92.379 млрд долларды (642, 338 миллион юань) құрады, бұл өткен жылмен салыстырғанда 35,6 миллиард юаньға қысқарды.

Операциялық пайда 6,6% маржамен 6.071 млрд долларды (42 216 миллион юань) құрады.

***


2022 жылдың 2-тоқсанында Huawei компаниясының сатудан түскен табысы долларды құрады
44,7 триллион (301,6 миллиард юань) өткен жылмен салыстырғанда төмен.
2022 жылдың бірінші жартысында HarmonyOS жүйесіне қосылған 181 миллионнан астам Huawei жаңа құрылғылары жөнелтілді және 2022 жылдың соңына қарай қосылған құрылғылар саны 50 000-нан асты.

***


2022 жылдың 1 тоқсанында Қытайдағы Huawei смартфондарының нарықтағы үлесі бойынша 33,46%-ды құрады, одан кейін 2-тоқсан (30,11%), 3-ші тоқсан (27,30%) және 4-тоқсан (25,21%) келеді.
2023 жылдың 1-тоқсанында Қытайдағы смартфондар нарығының үлесі 25,31% құрады, одан кейін 22,69% (2-тоқсан) және 23,22% (3-тоқсан).

Осылайша, 2023 жылы смартфондар нарығы өткен жылмен салыстырғанда 10,24%-ға төмендегені байқалды.

***


2022 жылдың соңына қарай Huawei смартфондарының нарықтағы үлесі Азия-Тынық мұхиты аймағында ең жоғары болды.

---
Қытайдың нарықтық үлесі ең жоғары нарық үлесіне ие болды - 28,92%.
Бұдан басқа, басқа елдердің нарықтық үлесінен кейін 
Шри-Ланка (14,4%)
Малайзия (12,51%)
Макао (12,16%)
Филиппин (9,45%)
Лаос (9,34%)
Папуа-Жаңа Гвинея (8,06%)
Пәкістан (7,9%) 
Майянма (7,82%)
Гонконг (7,55%)
Таиланд (5,93%)
Жаңа Зеландия (5,5%)
Бруней (5,32%)
Бангладеш (4,72%)
Моңғолия (4,24%)
Мальдив аралдары (4,14%)
Непал (3,6%)
Сингапур (3,51%)

Аймақ бойынша Huawei ұялы телефонының нарық үлесі статистикасы


Африка

2022 жылы айлар бойынша нарық үлесінен кейін шілде (12,94%), тамыз (12,03%), қыркүйек (11,47%), қазан (11,02%), қараша (11,32%) және желтоқсан (11,49%) келеді.
2023 жылғы жағдай бойынша қаңтар (11,14%), ақпан (11,34%), наурыз (10,83%), сәуір (10,4%), мамыр (10,49%), маусым (10,36%) және шілде (9,51%).


Азия
2022 жылы айлардағы нарық үлесінен кейін шілде (7,13%), тамыз (6,64%), қыркүйек (6,25%), қазан (5,87%), қараша (5,24%) және желтоқсан (5,74%) келеді.
2023 жылғы жағдай бойынша қаңтар (4,74%), ақпан (4,93%), наурыз (4,38%), сәуір (4,06%), мамыр (3,91%), маусым (4,09%) және шілде (4,29%).


Еуропа
2022 жылы нарықтың айлық үлесінен кейін шілде (8,55%), тамыз (8,31%), қыркүйек (7,53%), қазан (6,73%), қараша (6,97%) және желтоқсан (6,83%) келеді.
2023 жылғы жағдай бойынша қаңтар (6,43%), ақпан (6,39%), наурыз (6,33%), сәуір (6%), мамыр (5,36%), маусым (5,3%) және шілде (5,17%).


Солтүстік америка
2022 жылы айлардағы нарық үлесінен кейін шілде (1,4%), тамыз (1,5%), қыркүйек (1,39%), қазан (1,24%), қараша (1,15%) және желтоқсан (1,17%) келеді.
2023 жылғы жағдай бойынша қаңтар (1,15%), ақпан (1,12%), наурыз (1,05%), сәуір (1,07%), мамыр (0,99%), маусым (0,93%) және шілде (0,9%).


Океания
2022 жылы нарықтың айлық үлесінен кейін шілде (3,84%), тамыз (2,84%), қыркүйек (2,29%), қазан (2,07%), қараша (2,13%) және желтоқсан (2,08%) келеді.
2023 жылғы жағдай бойынша қаңтар (1,82%), ақпан (1,82%), наурыз (1,75%), сәуір (1,66%), мамыр (1,51%), маусым (1,39%) және шілде (1,36%).


Оңтүстік америка
2022 жылы айлар бойынша нарық үлесінен кейін шілде (4,89%), тамыз (4,78%), қыркүйек (4,62%), қазан (4,38%), қараша (4,14%) және желтоқсан (3,86%) келеді.
2023 жылғы жағдай бойынша қаңтар (3,65%), ақпан (3,46%), наурыз (2,94%), сәуір (3,44%), мамыр (3,38%), маусым (3,02%) және шілде (2,84%).


Тұтынушылар тобы бойынша Huawei статистикасы


Тұтынушылар тобы 3 маңызды бөлімге бөлінген және 2022 жылы Carrier Business нарықтағы үлесі өткен жылмен салыстырғанда ұлғайған 283,978 миллион юаньмен бірінші орынды иеленді.
Келесі топтардың кірістері Кәсіпорын бизнесі (133 151 миллион юань), тұтынушы бизнесі (214 463 миллион юань) және басқалары (10 746 миллион юань).


Аймақ бойынша Huawei кіріс статистикасы


Аймақтар бойынша Huawei Statistics кірісі (Дереккөз: substackcdn.com)

2022 жылғы жағдай бойынша Қытай Huawei-дегі ең жоғары табыс 404,999 миллион юань (58,79 миллиард доллар) болды.
Еуропа, Таяу Шығыс және Африкадан түскен кіріс 149,206 миллион юань (21,71 миллиард доллар) болды.
Басқа аймақтардан кейін Азия-Тынық мұхиты (48,048 миллион CNY/$6,9) аймағына келеді.

Операциялық жүйе бойынша

2022 жылдың 4-тоқсанының соңына қарай Huawei смартфондарының жаһандық сатылымы өткен жылмен салыстырғанда 14%-ға төмендеді. IOS 12%-ға, Android 16%-ға қысқарды.

Huawei 2022 жылы HarmonyOS белсенді қондырғыларын 320 миллионға қамтыды.
2022 жылдың наурыз айындағы жағдай бойынша Huawei компаниясының Harmony операциялық жүйесі смартфондар нарығының 2% үлесін құрады.

Демография бойынша
2023 жылдың шілде айындағы жағдай бойынша Huawei статистикасы демографиялық жағдай бойынша пайдаланушылардың ең көп саны 18-24 жас аралығындағылар болып табылады, бұл 21,15% құрады.

25 пен 34 жас аралығындағы пайдаланушылардың 37,18%-ы.

22,08% және 10,45% сәйкесінше 35 – 44 және 45 – 54 жас аралығына тиесілі.

Пайдаланушылардың 5,93%-ы 55 пен 64 жас аралығындағылар болды.

Соңында, Huawei пайдаланушыларының 3,22-сі 65 жастан асқан жас тобында үлес қосты.

Қазіргі уақытта Huawei веб-сайттарының негізгі пайдаланушыларының 71,93% ер адамдар және 28,07% әйелдер.

 

Санат бойынша бөлу
2022 жылғы жағдай бойынша Huawei компаниясының ең жоғары үлес санаты 64,01%-ды бағдарламалау және бағдарламалық қамтамасыз етуді құрады.

Қалған санаттардың үлесінен кейін тұтынушылар электроникасы (8,44%) және компьютерлік электроника және технологиялар (3,80%) келеді.

Іздеу жүйелері мен бейне ойын консольдері мен аксессуарларының үлесі сәйкесінше 3,67% және 3,56% болды.
Ал басқа санаттағы үлесті бөлу 16,52% құрады.


Әлеуметтік желі арқылы трафик тарту көрсеткіші

Huawei сайтына әлеуметтік желілерден келетін негізгі трафик:

YouTube 45,60%

Facebook пен WhatsApp - 15,22% және 12,56%

LinkedIn жіберген трафик 6,24%

Twitter 4,85% 

Басқа әлеуметтік медиа желілері жиынтықта 15,52% құрайды.

Huawei статистикасына сәйкес, huawei.com сайтындағы трафиктің ең жоғары деңгейі органикалық іздеу арқылы 24,63% 
құрайды.

66,75% тікелей трафик

ал 5,71% әлеуметтік медиа желілерінің сілтемелері және т.б.


Қазіргі уақытта Huawei статистикасы туралы мақаланы аяқтағаннан кейін компания нарық үлесін арттыруда тиімді рөл атқарғаны анық. 2022 жылдың басынан Huawei компаниясы Huawei қызметі мен функцияларын бұзған көптеген сыртқы қиындықтарға (АҚШ санкциялары) тап болды. 

2022 жылы Huawei Company Ltd. тапқан таза пайда 35,6 миллиард юань немесе 5,18 миллиард доллар болды, бұл өткен жылмен салыстырғанда 69%-ға оң төмендеді. Бұл мақалалар қытайлық телекоммуникация саласының бизнесін түсінуге мүмкіндік беретін көптеген тиімді статистиканы қамтиды.

No comments

Құтты жаңалықтар, құтты өмір

Аналитика, жаңалықтар, бағыттар


Басты бет
☘ Технология
Арқаман
Блогтар
Әлем жаңалықтары
hi-tech
Қазақстан жаңалықтары
Кино, өнер
Шығарма
Билік
Украина
Сирия
Оңтүстік Корея

Жеке даму бағыты